Friday 3 December 2010

Cinta Untukku

Aku.Kill.aku memang tak pernah percaya cinta.Cinta kepada sesama manusia. Bagi aku,cinta tuh singgah sekejap jer.xpenah stay lelama..mcm mainan. bila kita boring..dia datang. Bila dah bosan..yang lain pulak datang. Seriously, aku memang xsuka pada cinta. Sebab cinta antara lelaki dgn perempuan,just cinta dunia..kenal,kawan,rapat,cinta,kawin,cerai...standard..sbb tuh aku xsuka couple ni semua.

Ya, org kata cinta tuh datang sendiri.kita xmintak.tp..bila tgk org zaman sekarang ni..bagi dorg..cinta tu penting.mcm wajib..klo xbercinta..hidup xlengkap..come on guys..kita boleh hidup tanpa lelaki..tetapi kita xboleh hidup tanpa suami.Sbb..suami adalah pemimpin wanita.tanpa "suami".takdelah "isteri",tanpa suami isteri,xdelah "anak"..tanpa anak..xdelah "ibu ayah"..sebab tuh..aku xmo kawin awal..sbb aku xyakin dgn diri sendiri..frankly aku cakap..klo aku kena kawin nanti..aku xsanggup nk pilih siapa my future husband tuh..better my family,my parents yg pilihkan.kalau dorg stil suruh aku pilih..aku biar je siapa pun datang pinang, my parents ok,then baru aku ok.. if not..say bye bye..bukan apa..aku xkuat hati dan perasaan.aku xpandai pilih org.

Bukannya aku nk cakap aku hidup dlm konsep purba kala..zaman parents jadi matchmaker..tp
korg sendiri tgk..zaman sekarang nih.lelaki semua buaya darat..aku xkisah la lelaki tuh cmne..seba aku hanya percaya cinta lepas nikah. Bagi aku cinta boleh dipupuk..walaupun mula2 xsuka,benci,jelek..tp satu hari nnti..ada saatnya..kita akan jatuh cinta..haaa..itulah baru dikatakan cinta lahir tanpa dipinta..those yg tahu kisah aku..Fatin Aifa,Ummu Syafiyyah,Azura,Azreen,Emma..mereka tahu apa yg aku nak dalam kisah cinta ini..Kisah Cinta Dunia Kill..huhu..

- Jangan impikan lelaki sehebat Saidina Ali jika dirimu xsehebat Saidatina Fatimah Az Zahra

Ya Allah..ko peliharalah diriku dari segala kemungkaran!!!!!

No comments: