Wednesday 27 October 2010

Wholedailing with Paai

Assalamualaikum!

What a full day huh!! huhu..esok exam microecon. Boleh lagi aku buat selamber dek nye..bukan apa..aku mmg lah dah study..tp lupa balik..aku xde mood hari ni..semalam duk pulun susun paper calculus..naik malas tgk ekon..konon2 xmo tdo.. nk stay smpi pagi..siap suruh aten(paai) kejut lagi..jenuh..aku mandi kul 4 pg sbb xmo tdo punya pasal..tup2..pkul 6 aku dah krohhhh krohhh smpi 11.30 pg..hehhehe

Trus text aten g PK..Aku bajet aten tamau pegi..tapi aku heret gak sebab kang kena bebel ngn mat bebel..hahha..[sorry apau!]..pegi2..xsampai bapa minit dah sudah..aku trus bawak aten gi makan luo..igt nk beli la popia otak2 [fevret gile ohhhhh]..tp xdpt jugak..dah dua hari ni aku duk mengulang ke gerai tu tp xde..seb bek hari ni xredah hujan..lau x..mmg aku harung exam ngn fever la jwpnya..

Kitorg gi la mkn kt kedai yg dak kkm slalu lepak tuh..aihh amek punya byk!! Almaklumlah kkm mana ada lauk bestt cmtu..[Ayam percik,paru goreng lada,bendi goreng]..murah je wehh..aten amek rm 3.3o jer.. aku gi bantai sumer lauk kt ctu..hahhaha sebab semalamnya mkn xbetul..lepak2..pastu balik..kononnnye nk gi tukar plak moto..[member pompuan sumer xleh start except azie]..tp malas la pulak..trus balik..

Sampai je kkm bukan nk masuk bilik..aku heret si aten pusing ukm..bwk gi shortcut sana sini..[nnti tunjuk pau pulak ye]..jalan2..xde plak sesat..[thanx to saisha sbb dah bwk aku round2 ukm dulu]..hehehhe..pastu sampai bilik konon nk study..tp tdo..smpi kul 4..jenuh tul aku bgn..bangun2 aku on9 sat..bosannn la ekon..pastu mghrib anta aten gi exam kt dectar n rempit with addin ke pasar mlm..perghhh..terbaik la aku shopping..hahah..pastu amek aten balik then lepak2 kt Glam with Bel..shela xikot sbb die ngn kak ana nk kuo mkn..xpe la..nnti kita gi sesama yepp..

Masuk bilik kemas2..on9..haih..apau ngn paai nih sudah membalun wall aku..hentaman demi hentaman ku terima..last2 kak mazlinda jugak yg kena..kuakuakua..aku pon nk sambung study..off fb..tp skype bia on..hahhaha..Paai,take care your self..n Apau..ko pon jgn nk meracing jer[padahal aku]..hahahhahaha..anyway..syg korg..

\\ klo kita syg org tuh.xperlu kita tunjukkan,cukuplah kita tahu kita syg dia\\

=) weeeeeeeeeee Gud nite!!

1 comment:

paai said...
This comment has been removed by the author.